top of page

בינה בכיתה- גישה יזמית לשילוב בינה מלאכותית בחינוך

ציבורי·114 חברים

לוטן + שלומית


1) אתגר\כאב: תלמידים מפריעים במהלך שיעור.

2) המטרה\הגדרה: זיהוי הסיבות להפרעה ומתן פתרון. לדוגמא - המערכת תדע לזהות אם יש צורך במענה תרופתי או התנהגותי.

3) מערכת AI בדומה ל CHATGPT מתחום מדעי החברה והפסיכולוגיה - תדע לזהות מקרים בהם יש צורך בטיפול תרופתי ו\או טיפול התנהגותי ומתן הצעות קונרקטיות.

4) אבטיפוס - קיים בתחומי הרפואה כיום.

5) בדיקה- לא הספקנו

וואו. ממש התקדמתן בחשיבה!

אני מציעה לשמור את הרעיון היםה של הפתרון ולנסות להגדיר בצורה יותר מובחנת את האתגר של הפרעה בשיעור.

נסו לערוך ראיונות ותצפיות כדי להביא כמה שיותר מידע על הבעיה הזו.

בקורס יש סרטון על הקשבה שכדאי חצפות בו כדי להפיק את המירב מראיונות שתקיימו עם מורים ותלמידים בבית הספר.

נסו להגיע לשורש הבעיה ולהגדיר אותה היטב.

יופי של נושא לקורס!!

לימור

מי אנחנו

הקבוצה הזו נועדה לתמוך ולסייע לכל הלומדים בקורס ״בינה בכיתה״...

חברים

bottom of page